Rabu, 24 Julai 2013

MAKLUMAN PEMINDAHAN BLOG DARI JABATAN ELEKTRIK IKM BESERI KE IKM KOTA KINABALU, SABAH.

Untuk makluman semua bekas pelajar dan alumnai dari IKM Sik dan IKM Beseri, laman blog Jabatan IKM Beseri ini akan saya tukarkan ke IKM Kota Kinabalu kerana bermula pada tarikh 15/07/2013 saya telah dipindahkan ke sini. Oleh yang demikian bagi bekas pelajar IKM Beseri, anda semua perlulah merujuk terus sebarang maklumat mengenai jabatan atau keputusan kekompetenan dengan Ketua Program Elektrik di sana. Walau bagaimanapun anda semua boleh terus mengikuti laman blog ini bagi mendapat info atau maklumat berkenaan elektrik bagi perkongsian ilmu di alam maya. Saya juga mengalu-alukan semua rakan-rakan dapat bersama-sama berkongsi ilmu pengetahuan dengan cara menghubungi saya secara email ataupun melalui facebook. Adalah diharapkan segala ilmu yang kita masukkan dalam blog ini dapat dimanfaatkan bersama. Sekian, salam Ramadhan, salam aidil fitri dan salam di bawah bayu untuk semua. Jumpa lagi.....yang sedihnya saya juga akan menyambut raya aidil fitri tahun 2013 di Sabah. Mohon di doakan agar saya di sini tabah dan dirahmati oleh Allah taala. Amin..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan