Isnin, 25 Februari 2013

PERAKUAN KEKOMPETENAN PENDAWAI PW3/PW4 CALON IKM BESERI SESI 1/2012 – CALON SEPENUH MASA


Assalammualaikum.

Untuk makluman, sijil perakuan kekompetenan Pendawai PW3/PW4 yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Tenaga bagi calon sepenuh masa sesi Jan.-Jun 2012 telah dihantar oleh Bahagian Kemahiran dan Teknikal MARA ke IKM Beseri pada 22/02/2013. Oleh yang demikian calon-calon yang namanya tersenarai seperti lampiran di bawah bolehlah menuntut sijil kekompetenan berkenaan di Unit Peperiksaan dan Persijilan IKM Beseri. Jabatan Elektrik IKM Beseri mengucapkan syabas dan tahniah kepada mereka yang berjaya dan kepada yang gagal sama ada teori, amali atau lisan, sila menduduki semula peperiksaan berkenaan pada semester berikutnya. Calon akan dikenakan bayaran mengulang dengan S.T. dan calon dinasihatkan menhubungi Ketua Program SED bagi tujuan berkenaan.

Bagi pelajar lepasan IKM serta memperolihi Sijil Kekompetenan PW3/PW4, anda dipelawa untuk melanjutkan pengajian ke peringkat Penjaga Jentera A1 beberapa IKM terpilih iaitu IKM Sik, Kedah dan IKM Jasin, Melaka selama 2 tahun.
Kelayakan :

Kursus Penjaga Jentera Elektrik Sekatan A1 (Khas)

i)         Memiliki Sijil Kejuruteraan / Teknologi  Elektrik Domestik dan Industri dengan keputusan CGPA tidak kurang dari 2.7
ii)        Telah disahkan LULUS dan layak memperolehi Sijil Perakuan Kekompetenan Pendawai PW3/PW4 oleh Jawatankuasa Peperiksaan Peringkat Institusi KKTM / IKM.
iii)       Pengalaman kerja tidak kurang dari 6 bulan dalam pengendalian radas dan mengawal kelengkapan hidup,
iv)       Tidak rabun warna.

Borang permohonan boleh di muat turun melalui pautan berikut http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1361765807

Syarat pengisian borang permohonan

1.    Sila gunakan pen atau pen mata bulat semasa mengisi borang ini.
2.    Pemohon-pemohon diminta menyertakan salinan sijil IKM dan Transkrip IKM (semester Akhir sahaja) yang telah disahkan semasa menghantar borang permohonan
3.    Hantarkan permohonan anda di alamat seperti di bawah :

                       
               PENGARAH
               BAHAGIAN  KEMAHIRAN DAN TEKNIKAL
               TKT 20 & 21 IBU PEJABAT MARA
               JALAN RAJA LAUT
               50609 KUALA LUMPUR   
              
               (U/P : UNIT PENGAMBILAN PELATIH)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan